مدل های جدید موهای زنانه

مدل موهای زنانه در تابستان 2020

از جدیدترین مدل موهای زنانه چه می دانید؟ قصد دارید تا یک تغییر اساسی در چهره تان ایجاد کنید؟ در این مطلب، کوتاه کردن مو بدون داشتن هدف خاصی مد نظر ما نیست! یک مدل موی مناسب باید بتواند ضعف های چهره را جبران کرده و حس شادابی بیشتری به شما اضافه کند.
انواع مختلفی از مدل های موی زنانه برای انتخاب وجود دارد که با توجه به نوع صورت ( گرد، مربع یا بیضی بودن) انتخاب می شوند. حجم موها ( نازکی یا قطور بودن تار موها) یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب مدل موها در زمان کوتاه کردن آنها می باشد.

نکته‌ی مهم دیگری که در این بین باید به آن توجه کنید، میزان رطوبت مو و مدیریت آن در فصل های گرم سال است. حتما شما هم در این فصل ها با عرق کردن درگیر هستید. در این مواقع، زمانی که کف سر عرق کند، موها حالت خود را از دست می دهند و به هم می چسبند. شما می توانید با استفاده از پودرهای فیکس و یا پوش دادن مو به وسیله ی یک شانه ی کوچک از این حس ناخوشایند جلوگیری کنید.

خرید جعبه بدلیجات

در همین راستا، در این مطلب از «پاسخ از ما» سعی کردیم تا با توجه به موارد حائز اهمیت در انتخاب یک مدل موی مناسب، بهترین مدل موهای زنانه را به شما معرفی کنیم.

مدل موهای معرفی شده در این مطلب:

✔ Bronde

✔ Asymmetrical Bobs

✔ High-Shine Beach Hair

✔ The Wet Look

✔ Floaty Fringe

✔ Buttery Blonde

✔ French Bobs

✔ The Micro Fringe

✔ Jaw-Length Bob

✔ The Money Piece

✔ Printed Scarf

✔ Middle Part

✔ Sleek Summer

 

 براند (Bronde)

مدل موی «براند» (Bronde) ظاهری جذاب و در عین حال متناسب با گرمای فصل تابستان به شما هدیه خواهد داد. از اصلی‌ترین مزایای این مدل مو این است که به راحتی می توانید از آن نگهداری‌ کنید و با داشتن این استایل مو، موهای شما فوق ‌العاده سالم خواهد ماند.

این مدل مو یک پیشنهاد جذاب برای افرادی می باشد که می خواهند موهایی با تناژهای روشن تابستانه داشته باشند. این استایل برای افرادی هم که موهایی بلوند با زمینه ای روشن دارند و یا کسانی که علاقه ی چندانی به رنگ کردن تمام مو و یا به اصطلاح رنگ کردن موها از روی ریشه مو ندارند، نیز بسیار مناسب خواهد بود.

بهترین گزینه برای حالت دادن به مدل موی «براند» این است که موج های ریز و درشتی در موهای خود ایجاد کنید. کافی است هنگامی که از حمام خارج می شوید، قبل از سشوار کردن موهایتان، موی خود را با یک محلول مخصوص ماساژ دهید و بعد از آن، با استفاده از اتوی مو در حرارت کم شروع به مدل دادن به موهایتان کنید.

افرادی هم که به صورت خدادادی دارای موهای مجعد هستند، کافی است بعد از حمام فقط موهای خود را با یک کلیپس بالای سرشان جمع کرده و چند ساعت بعد نتیجه ی خارق العاده ی این عمل را مشاهده کنند!
مدل موی «براند» (Bronde) به عنوان یک سبک خاص در رنگ کردن مو دارای چندین زیر مجموعه متفاوت و شگفت انگیز می باشد که هر کدام دارای تناژی متفاوت است. این مدل مو قطعا در بالای لیست مدل موهای زنانه قرار می گیرد.

مدل موی زنانه براند

در ادامه به معرفی استایل های مرتبط با این مدل خواهیم پرداخت که می تواند آن را جذاب تر کند.

 

بلوند با طعم اسپرسو! (Bronde Espresso)

رنگ موی بلوند با طعم اسپرسو

این رنگ مو با الهام گرفتن از نوشیدنی «استارباکس» و با نام «بلوند با طعم اسپرسو» توسط «جک هاوارد» در سالن آرایش و زیبایی «پاول ادموندز» (Paul Edmonds) در لندن ابداع شد.

 

 

 

 

 

بلوندی به سان نسیم! (Easy Breezy Bronde)

رنگ موی بلوندی به سان نسیم

«جی جی حدید» (Hadid Gigi) سوپر مدلی است که در راه استفاده از هر تناژ رنگ موی بلوندی سردمدار است. پیش تر، او با الهام گرفتن از سایه روشن های کارامل و بلوند ساحلی این ترکیب جذاب را برای موهای خود انتخاب کرده است.

 

 

 

 

براق براق و باز هم براق ! (Shimmery Bronde)

رنگ موی براق براق و باز هم براق

استفاده از اغراق در ترکیب رنگ موها و جسارت در استفاده از های لایت ها همیشه جذاب خواهد بود. این مدل از رنگ موی «براند» (Bronde) بر روی براق بودن قسمت های روشن مو تمرکز دارد.

 

 

 

 

 

باب نامتقارن (Asymmetrical Bobs)

این مدل مو را می‌توان نسخه‌ی نامتقارنی از مدل موی باب دانست. استایل موی باب یک مدل موی پرطرفدار زنانه است که در عین سادگی، بسیار شیک و دوست داشتنی می باشد. مدل موی باب یک گزینه ی دم دست و همه پسند در بین زنانی است که می خواهند موهای خود را کوتاه کنند.

استایل موی «باب نامتقارن» (Asymmetrical Bobs) همانطور که از اسمش پیداست، دارای دو بخش کاملا متفاوت و نامتقارن است. همانطور که در عکس نیز مشاهده می کنید، در این مدل موی تابستانه، دسته ای از موها بلندتر از قسمت دیگر خواهد بود.

برای درست کردن مدل موی «باب نامتقارن»، آرایشگر باید موها را از فرق سر به دو قسمت تقسیم کند و طبق اصول خاصی شروع به کوتاهی موها کند، عده ای فرق کج را برای این مدل نامتقارن ییشتر ترجیح می دهند.

مدل موی «باب نامتقارن» (Asymmetrical Bobs) برای انواع صورت ها، اعم از صورت های گرد، بیضی و مربعی شکل، مناسب خواهد بود. این مدل مو مناسب زنان در سنین مختلف می باشد. علاوه بر این، شما هر نوع مویی از جمله موی مجعد، فر و صاف هم که داشته باشید، می توانید بدون محدودیت از این مدل مو استفاده کنید.

مدل موی باب نامتقارن

 

 مدل موی ساحلی با درخشندگی بالا (High-Shine Beach Hair)

مدل موی «ساحلی با درخشندگی بالا» (High-Shine Beach Hair) با الهام گرفتن از مدل موهای دهه ۷۰ میلادی ایجاد شده است. نکته ی جالب در خصوص این استایل مو، طبیعی بودن بیش از حد آن است. طبیعی بودن نشانه ی اصلی مدل موی «ساحلی با درخشندگی بالا» می باشد. این مدل مو با ایجاد پیچ و تاب هایی در موها که همگی شان به صورت کاملا تصادفی به سمت چپ و راست هستند، به نوعی حالت طبیعی موها را نمایش می دهد. ای مدل هم از پرطرفدارترین مدل موهای زنانه است.

 

مارگورابی و پاپی دلوین

همچنین گفتنی است که این استایل مو توسط افرادی همچون «مارگو رابی» (Margot Robbie) و «پاپی دلوین» (Poppy Delevingne) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

مدل موی «ساحلی با درخشندگی بالا» طرفداران بسیار زیادی دارد و پیچ و تاب ‌های نامنظم آن، باعث ایجاد علاقه در بین زنان شده است. ترکیبی از استایل موهای مختلف در این مدل مو دیده می‌شود. این استایل مو با رنگ موی بلوند ساده و کمی لایت بسیار عالی به نظر می‌رسد.

مدل موی ساحلی با درخشندگی بالا

 

مدل موی خیس (The Wet Look)

مدل «موی خیس» (The Wet Look) رابطه‌ ای عاشقانه‌ با ژل دارد. همان‌طور که در عکس نیز مشخص است، در این مدل مو، از ژل برای حالت دادن به موها در نقاط کم پشت موها از جمله شقیقه ها استفاده شده و حالت مینیمالیستی بسیار خوبی را به موهای شما می دهد. این استایل مو با هدف درخشان نشان دادن موها و تاکید بر صافی موها ایجاد شده است. استفاده از ژل نیز به این امر کمک به سزایی می کند. شاید این مدل مو از خاص ترین مدل موهای زنانه باشد.

مدل موی خیس

 

مدل موهای زندیا و دمی لواتو

دهه هشتاد شمسی را اگر به خاطر بیاورید، متوجه خواهید شد که این مدل مو در آن دوره برای عده زیادی از افراد بسیار جذاب بود.

از افراد مطرحی که از این مدل محبوب مو استفاده کرده اند، می توان به «زندیا» (Zendayaبازیگر شناخته شده آمریکایی و «دمی لواتو» (Demi Lovatoخواننده محبوب آمریکایی، اشاره کرد.

 

چتری شناور (Floaty Fringe)

اگر کلا مدل موی چتری را دوست دارید و قصد دارید دل به دریا بزنید و یک نوع استایل موی چتری متفاوت را امتحان کنید، مدل موی «چتری شناور» (Floaty Fringe) برای شما گزینه مناسبی محسوب می شود. این مدل مو یک نمونه استایل موی چتری متوازن است که هیچ ایرادی را نمی توان به آن وارد کرد.

این استایل برای کسانی هم که دارای صورت های بیضی و کشیده هستند، انتخابی مناسب و به جاست. از ویژگی های این مدل مو می توان به سادگی آن اشاره کنیم. این استایل مو همینطور می تواند حس شادابی و طراوات را به چهره اعطا کند.

اما شاید بسیاری از افرادی که موی چتری را برای فصل تابستان می ‌پسندند، تنها به دلیل داشتن پوستی چرب از درست کردن این مدل مو برای تابستان دوری کنند. شاید بپرسید این جریان چه ارتباطی با پوست چرب دارد؟ در جواب می توان گفت، زمانی که قسمت چتری موهای شما روی پیشانی تان می نشیند، بعد از مدت کوتاهی فعالیت، پیشانی شما عرق می کند و این عرق کردن باعث چرب شدن موهای چتری شما می شود. اما این مشکل راه حل ساده ای دارد و برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است پیشانی خود را با یک پرایمر قوی که عرق را کمتر می کند، بپوشانید.

مدل موی چتری

 

 فرنچ باب (French Bobs)

مدل موی «فرنچ باب» (French Bobs) طرفداران فوق‌العاده زیادی در این فصل دارد. این مدل موی شگفت انگیز را می‌توانید بارها شسته و به‌ راحتی به حالت قبلی ‌اش برگردانید. در این مدل مو، شما می‌توانید بگذارید که موهایتان به صورت طبیعی خشک شود و پیچ و تاب هایی دیدنی به مدل موی شما اضافه گردد.

به عقیده ی برترین استایلیست های جهان، عالی ترین انتخاب برای کوتاهی مو در تابستان مدل موی «باب» و بالاخص استایل موی «فرنچ باب» می باشد.

این مدل مو صورت شما را جوان تر و موهایتان را شاداب تر از گذشته نشان می دهد.

مدل موی زنانه فرنچ باب

 

بلوند کره ای (Buttery Blonde)

مدل رنگ موی مارگو رابی روی فرش قرمز

همانطور که از اسم این مدل رنگ مو پیداست، «بلوند کره ای» به این معنی است که تمام مو نباید به یک میزان داری رنگ بلوند باشد و همین قضیه این مدل را جذاب می سازد.

در گذشته، شما احتمالا این مدل مو را هنگام حضور «مارگو رابی» بر روی فرش قرمز مشاهده کرده اید.

 

 

 

چتری ریز (The Micro Fringe)

مدل موی «چتری ریز» (The Micro Fringe) صورت شما را بازتر نشان می دهد و افراد زیادی آن را دوست دارند. این مدل مو می تواند تغییر زیادی در موهای کوتاه، متوسط و همچنین بلند ایجاد کند. یکی از بهترین نمونه های استایل موی «چتری ریز» را «میسی ویلیامز»، بازیگر مشهور سریال «بازی تاج و تخت»، برای خودش درست کرده.

این مدل مو صورت این بازیگر مطرح را به صورت تمام و کمال و به شکل برجسته تری به ما نشان می دهد. گذشته از همه این موارد، کوتاه بودن بی اندازه ی چتری ها در این مدل مو باعث تاکید زیادی بر روی چشم ها نیز می شود.

مدل موی چتری ریز

 

 باب تا روی چانه (Jaw-Length Bob)

کایا گربر مدل و هنرپیشه معروف آمریکایی

«کایا گربر»، مدل و هنرپیشه معروف آمریکایی، با انتخاب این مدل مو جلوه ‌ی فوق‌ العاده ای در مراسم گوناگون پیدا کرده و افراد زیادی دائما به تحسین و تمجید ظاهر او می پردازند.

این مدل مو به صورت موازی بین دو قسمت صورت تقسیم می گردد و چانه یک مرکز ثقل برای این مدل مو محسوب می شود.

البته برای ایجاد این مدل مو، باید صورت ظریفی داشته باشید و به عقیده برخی از استایلیست ‌ها، مدل موی «باب تا روی چانه» برای هر صورتی مناسب نیست و بر روی برخی از صورت ها ظاهر فاجعه آمیزی دارد.

مدل موی زنانه باب تا روی چانه

 

مانی پیس (The Money Piece)

همان طور که در عکس مشاهده می کنید، مدل موی «مانی پیس» (The Money Piece) را می‌توان قاب روشنی در دو طرف صورت دانست. در این استایل، به سلیقه ی شما و یا آرایشگرتان حجم بخش های روشن مو تغییر خواهد کرد.

بیانسه و بلاحدید طرفدار مدل موی مانی پیس

علاوه بر این، این تکنیک رنگ آمیزی مو، صورت شما را کشیده ‌تر کرده و باعث می‌شود که رنگ صورت شما نیز روشن تر به نظر برسد. همچنین جالب است بدانید که این روزها اغلب بلاگرها و اینفلوئنسرها از این مدل مو تبعیت می کنند. «بیانسه» و «بلا حدید» نیز از طرفداران این استایل موی جدید هستند. پس می توان گفت مدل موی پر طرفداری در میان مدل موهای زنانه است.

 

مدل موی «مانی پیس» نیاز چندانی به نگهداری ندارد و یقینا با اتلاف زمان کمتری می‌توانید از آن استفاده کنید. در این مدل مو تنها کافی است حجم مورد نظر از موی خود را از فرق سر جدا کرده و به رنگ روشن تری تبدیل کنید. عده ای نیز علاوه بر روشن کردن جلوی موهای خود، با لایت کردن قسمت های دیگر موهایشان، هارمونی بیشتر به این مدل مو می دهند.

مدل موی مانی پیس

 

شال طرح دار (Printed Scarf)

در  این مورد سنت شکنی کرده ایم. این مدل برای انواع موهای تابستانی قابل انجام است. در این سبک نه کوتاهی مویی صورت گرفته و نه هیج گونه رنگ آمیزی و لایت کردن مو!
اینجا یک راه ساده برای افرادی داریم که حوصله یا زمان رنگ کردن یا کوتاهی مو را ندارند، اما علاقه مند هستند استایل خود را در تابستان تغییر دهند.

استفاده از شال یا توربان برای موهای سر می تواند یک حربه برای کسانی باشد که در تابستان موهای چربی دارند و یا حتی کف سرشان عرق می کند.

این مدل یک سبک تازه را در اختیار شما می گذارد و شما می توانید طبق سلیقه ی خود از آن بهره ببرید.

مدل شال طرحدار برای موها

 

 فرق وسط (Middle Part)

مدل موی «فرق وسط» (Middle Part) در عین سادگی که به چهره می دهد، بسیار جذاب نیز می باشد. با استفاده از این مدل مو، شما به راحتی می توانید در تابستان یک استایل جدید را تجربه کنید که به کمک آن حجم موهای شما چند برابر به نظر خواهد رسید.

«جاستین مارجن » آرایشگر مشهوری که بر روی موهای اعضای خانواده ی کارداشیان ، اشلی گراهام و کریسی تیگن کار می کند، معتقد است این مدل مو باید با توجه به تیغه ی بینی درست بشود و حجم و کوتاهی مو در این استایل باید طبق اصول معینی انجام شود.

مدل موی فرق سر زنانه

 

مدل موی اسلیک تابستانی (Sleek Summer)

مدل موی «اسلیک تابستانی» (Sleek Summer) به‌ دلیل جمع و جور بودن، محبوبیت بسیاری در بین زنان دارد؛ این مدل مو علی الخصوص در فصل تابستان که باز بودن موها می تواند بسیار کلافه کننده باشد طرفدار بیشتری دارد. استفاده از یک مدل مو بیشتر به موقعیت شما مربوط می باشد و به طور مثال اگر شما می دانید که قرار است باد بوزد، بهتر است موهای خود را سبک «اسلیک» درست کنید.

برای درست کردن این استایل مو، تنها کافی است تمام موهای خود را از روی صورتتان جمع کنید و با یک کش ببندید و پس از آن دم اسبی به دست آمده را ببافید. تنوع بافت مو در این مدل بسیار زیاد می باشد.

مدل موی اسلیک تابستانی

 

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم که مجموعه ای از بهترین مدل موها را برای زنان جمع ‌آوری کرده و به‌ صورت مختصر و مفید برایتان‌ ارائه کنیم. این فصل استایل های خاص خودش را دارد و به ‌همین دلیل تلاش کردیم که از مدل موهای افراد مشهور بهره ببریم و مجموعه ای از بهترین‌ مدل موهای زنانه را به شما معرفی کنیم.

این استایل های مو شما را شیک و آراسته نشان می‌دهد و درست کردنشان بسیار ساده می باشد. البته گفتنی است که برای این فصل سال، توجه زیادی هم به راحتی افراد داشتیم و بسیاری از موارد این لیست، حالت سبک و راحتی را به شما خواهند داد. شما خودتان از کدام یک از مدل ها بیشتر خوشتان آمد؟ کدامشان برایتان کمی عجیب بود؟ خوشحال می شویم که نظرتان را ببینیم.

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات پاسخ از ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com